معرفی دوره

هدف این دوره یادگیری بایسته‌های حقوقی رایج در توافقات و قراردادها می باشد که مـیزان ضررهای ناشی از عدم شناخت قوانین را به حداقل برساند.

پس از این دوره انتظار می‌رود دانش‌پذیران علاوه بر شناخت انواع مدل‌های مذاکره و تکنیکهای گفتاری مستقیم و غیرمستقیم انواع مغالطات، ترفندها، دامها و مکانیسمهای دفاع روانی را تشخیص دهند و همچنین با استفاده از تکنیک‌های گفتاری ،برخورد مناسبی را با آنها تجربه نمایند.

آشنایی با انواع مذاکرات صنعتی و مصرفی، آداب، بایدها و نبایدهای آنها به همراه تکنیک‌های مذاکره و متقاعدسازی و مدیریت بحران در مذاکره هدف میانی طراحان بـرای آشنایی با مذاکره در زمینه های مختلف می‌باشد. مهارت‌های NLP، دوره فن بیان و رفتارهای غیرکلامی در راستای حمایت از تکنیک‌های گـفتاری به کار خواهند رفـت. هـدف غایی این دوره آشنایی و یادگیری تفکر کوانتومی درمذاکره و تـوسعه فردی مذاکره‌کننده برای مذاکره و در نهایت زندگی حرفه‌ای افراد می‌باشد.

سرفصل های آموزشی

  • کاربرد های مذاکره
  • توسعه فردی در مذاکره
  • بایسته های حقوقی در مذاکرات
  • مذاکرات B2B و مذاکرات B2C
  • انواع و مدل های مذاکره
  • تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکره
  • تکنیک های متقاعد سازی و تائیر گذاری
  • مدیریت بحران در مذاکره
  • حیله ها، ترفند ها و دام های مذاکره
  • آئین سخنوری و مدیریت نقاب و رفتار های غیر کلامی
  • مکانیسم های دفاعی روانی و مغالطات در مذاکره
  • آداب مذاکره و باید ها و نباید ها در مذاکره

اساتید دوره

شرایط ورود به این دوره

1.  پذیرش در جلسه مشاوره و مصاحبه حضوری

2.  قبولی در آزمون ورودی

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
1 دوره جامع مذاکره یکسال یک شنبه ها 17:30 الی 20:30
جمعه ها 9 تا 13
در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/1.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

کسب و کار از دید مالی و حقوقی

کسب و کار از دید مالی و حقوقی

اهداف دوره :

  • آشنایی با قوانین ثبت شرکت ، ثبت برند و ایده ، کد اقتصادی ،کد کارگاه ، دفاتر قانونی
توسعه ی فردی

توسعه ی فردی

همه ما، برای باقی ماندن در سطح حرفه ای دنیای کسب و کار های امروز  که به سرعت در حال رشد و تغییرند،

کمپین نویسی تبلیغات تجاری

کمپین نویسی تبلیغات تجاری

کمپین نویسی تبلیغات شیوه های تعیین پیام ، تعیین مخاطب، برنامه ریزی دقیق و ارسال پیام درست به مخاطب