معرفی دوره
شرکت فراورده های لبنی تین با برند تجاری دامداران ، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای تولید کننده محصولات لبنی در ایران
بر اساس درخواست برند تجاری دامداران از موسسه بهار مبنی بر برگزاری دوره MBA بازاریابی برای مدیران این شرکت، این دوره بر اساس نیازهای ایشان بازطراحی شد و در سال 1400 در محل برند دامداران برگزار گردید.
دوره MBA بازاریابی موسسه بهار چیست؟
گرایش MBA بازاریابی سالهاست به یکی از دورههای محبوب MBA نزد کارکنان و کارفرمایان این حوزه تبدیل شده است. با تغییرات روزافزون شرایط بازار و حرکت به سوی فضاهای دیجیتال، بیشتر کسب و کارها با تیمهای بازاریابی داخلی متخصص خود در تلاشند افراد بیشتری را به سمت کسب و کارشان سوق دهند.
دنیای بازاریابی شامل تخصصها و بخشهای بسیار زیادی است، که در طراحی دورهی MBA بازاریابی موسسه بهار تلاش شده تا اکثر این بخشها پوشش داده شود. MBA بازاریابی موسسه بهار شما را بیش از پیش برای فعالیت در حوزه های بازاریابی آماده میکند. در این دوره MBA بازاریابی مهارتهایی از قبیل، ارتباط با مشتریان، تحقیقات بازار و بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، مذاکره، استراتژیهای بازاریابی، طراحی و اجرای کمپین های تبلیغی، برند سازی و ... به شما آموزش داده میشود.
از طرف دیگر برخی از سرفصلهای این دوره به مفاهیم و مهارتهای کلی مدیریت کسب و کار میپردازد ( از جمله مفاهیم کاربردی مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، افتصاد و .. ) تا دانش آموختگان چه به عنوان مدیر یا فعال حوزه بازاریابی، چه به عنوان مدیرعامل بتوانند با دیگر بخشها به خوبی همکاری کنند.
سرفصل های آموزشی
هیئت علمی
برگزاری کلاس ها
کد دوره | عنوان دوره | طول دوره | هزینه دوره | زمان برگزاری | زمان شروع | وضعیت ثبت نام | ظرفیت دوره | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | mba بازاریابی | 300 ساعت | سال 1400 | تکمیل ظرفیت | نفر | {rsfiles path="coursefiles/1.pdf"} | |||
دوره های برگزار شده چنانچه شرکت کننده این دوره ها بوده اید، نظر خود را برای ما ارسال نمایید. |
پیش ثبت نام
ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت
به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند