• 121 بازدید

آموزش دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که از طریق شیوه‌های مختلف دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، برنامه‌‌های تلفن‌های همراه و روش‌هایی مانند این موارد ارائه می‌شوند.

در این روش، شرکت‌ها و موسسات و کسب و کارها محصولات یا خدمات خود را به مشتریان عرضه می‌کنند.
امروزه دیجیتال مارکتینگ بسیار پیچیده است، بنابراین بازاریابان باید به گونه‌ای هوشمند راهبرد‌هایی را که از طریق بازاریابی تعاملی تاثیرگذار هستند، کشف کنند. بازاریابی تعاملی در واقع ایجاد تعاملات معنی‌دار با مشتریان بالقوه است که به وسیله جمع‌آوری داده‌هایی است که در طول زمان از مشتریان به دست می‌آید. با توجه به اهمیت موضوع، ما دورۀ MBA دیجیتال را برای علاقه‌مندان به این موضوع در موسسه بهار طراحی کردیم تا همگان بتوانند به وسیلۀ آموزه‌هایی که در این دوره‌ها یاد می‌گیرند، به کسب و کار خود رونق بخشند.


دیجیتال مارکتینگ

بیشتر بخوانید: دورۀ MBA دیجیتال 

جالب است بدانید که در کشوری مانند آمریکا، مردم 43 درصد بیش از یک بار در روز آنلاین می‌شوند و 26 درصد آنها تقریباً دائما آنلاین هستند. این ارقام در بین کاربران اینترنت تلفن همراه به مراتب بیشتر است، به طوری که آمارها نشان داده‌ است که 89 درصد آمریکایی‌ها حداقل یک بار در روز آنلاین می‌شوند و 31 درصد آنان تقریباً دائما آنلاین هستند. همان طور که مشاهده می‌کنید، امروزه با توجه به افزایش روزانه میزان دسترسی به اینترنت، تعداد افرادی که هر روز آنلاین می‌شوند یا دائماً آنلاین هستند، روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود. همین مسئله بازاریابان را مجاب می‌کند که با استفاده از دنیای دیجیتال به وسیلۀ تبلیغات دیجیتال یا آنلاین و با ایجاد یک نام تجاری، به دنبال مشتریان جدید باشند. پس می‌توان گفت که دیجیتال مارکتینگ مانند هر نوع بازاریابی دیگری است. یعنی پیدا کردن راهی برای ارتباط با مشتریان بالقوه و تاثیرگذاری بر آنها که این مهم در آموزش دیجیتال مارکتینگ که به شما ارائه می‌شود، نهفته است.

مزایای بازاریابی دیجیتال

امروزه مزایای بی‌شمار بازاریابی دیجیتال بر کسی پوشیده نیست، ولی ما در این بخش سعی خواهیم کرد تا شما را با چند مزیت برجسته آن آشنا کنیم.