جهت ثبت نام در دوره های MBA و DBA برند
درخواست مشاوره رایگان
معرفی دوره
در این دوره، شما با اهمیت ساخت و تقویت برند در بازار مدرن آشنا میشوید. شناخت مشتریان، ارتباطات برند، و ایجاد ارزش برای مشتریان از جمله موضوعاتی است که در این دوره بررسی میشوند.
مخاطبان این دوره کلیه علاقهمندانی هستند که به این باور رسیدهاند موفقیت در کسب و کار در هزاره سوم جز با برندآفرینی (یعنی تسخیر ذهن و قلب مخاطبان و مشتریان) امکان پذیر نیست و میخواهند این فرآیند و تکنیک را در بالاترین و حرفهای ترین سطح بصورت کاربردی و گام به گام فرا بگیرند.
این دوره مناسب کلیه مالکان و صاحبان برند ، صاحبان انواع کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک و دیگر فعالان حوزه برندینگ است.
با توجه به رویکرد کاملا تخصصی، حرفه ای و کاربردی دوره و حضور مدیران ارشد برند و مارکتینگ سازمانها و برندهای معتبر، شرکت در این دوره علاوه بر ویژگیهای فوق، رشد و توسعه ارتباطات کسب و کاری برای شرکتکنندگان را نیز در پی دارد.
سرفصل های دوره تخصصی برند
- چیستی، چرایی و چگونگی برند و برندینگ
- چهار پایه برندینگ
- برندینگ 1 ( آفرینش برند )
- برندینگ 2 ( ارتباطات برند )
- برندینگ 3 ( ارزیابی برند )
- کارگاه تخصصی و پیشرفته برندآفرینی شخصی
- کارگاه چهارپایه
- کارگاه هویت آفرینی
- کارگاه کمپین ارتباطات يکپارچه بازاريابی و برند
- کارگاه های پیشرفته در حوزه های نوین برندینگ
- کارگاه کوچینگ
- برندینگ تخصصی
دریافت مشاوره جهت ثبت نام در دوره های MBA و DBA برند
شما میتوانید از طریق ارسال فرم زیر درخواست مشاوره خود را تکمیل کنید.