BurgerMenu
Phone

تکدرس مدیریت بازاریابی

معرفی دوره

سرفصل های آموزشی

مفاهيم بازاريابی
طراحی استراتژی ها و برنامه های بازاريابی
خلق ارتباط وفادارانه بلند مدت
استراتژی ها و برنامه های قيمت گذاری
مديريت و ارتباطات انبوه
بازاريابی خدمات
بازاريابی صنعتی يا سازمانی
STP(بخش بندی،هدف گذاری و جایگاه سازی)

شرایط ورود به این دوره

برگزاری کلاس ها

کد دوره عنوان دوره طول دوره هزینه دوره زمان برگزاری زمان شروع وضعیت ثبت نام ظرفیت دوره
تکدرس مدیریت بازاریابی 24ساعت پنجشنبه ها ساعت 17:30 الی 20:30 1401/03/05 در حال ثبت نام 30 نفر {rsfiles path="coursefiles/.pdf"} پیش ثبت نام

نظرات دانش آموختگان

test
test
test
test
test
test
test

پیش ثبت نام

نام خود را وارد کنید.
Please enter a valid email,
Invalid Input
فیلد ضروری
Enter your message.
خطای کد امنیتی

ارسال اطلاعات به معنی ثبت نام قطعی نیست، کارشناسان آموزش برای تایید با شما تماس خواهند گرفت

به اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره نیاز دارید؟کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند

سایر دوره ها

تکدرس مدیریت رفتار سازمانی

تکدرس مدیریت رفتار سازمانی

ایجاد زمینه آشنایی دانشجویان با علل بروز و پیش بینی رفتار کارکنان در سازمان

نمایندگی بیمه آیین نامه 75

نمایندگی بیمه آیین نامه 75

معرفی دوره داوطلبین نمایندگی بیمه آیین نامه 75 در موسسه آموزش عالی آزاد

دوره جامع توسعه فردی

دوره جامع توسعه فردی

همه ما، برای باقی ماندن در سطح حرفه ای دنیای کسب و کار های امروز  که به سرعت در حال رشد و تغییرند،

chevronLeft