No More Articles

انتخاب دسته‌بندی مطالب

رشد کسب و کارها و جلوگیری از رکودشان از مهمترین فاکتورهاییست که مدیریت یک سازمان باید در نظر بگیرد. با ابزارهای متفاوتی می‌توان همواره کسب و کارها را رونق بخشید. ماتریس آنسوف یا ماتریس محصول، بازار...

در مطالب قبلی به معرفی برترین مدارس کسب و کار جهان پرداختیم و با آن‌ها آشنا شدیم. در این متن به ادامه بررسی برترین مدارس کسب و کار امروز دنیا بر اساس رتبه‌بندی QS می‌پردازیم.

 

6. د...

می‌خواهیم با ابزاری تحت عنوان نقشه همدلی با مشتری آشنا شویم. عبارت «همدلی با مشتری» حتما تا حالا به گوشتان خورده است. اما این اصطلاح در ادبیات کسب و کار به چه معناست؟
پس از شناخت جامعه مشتری‌...

همانطور که در مطالب قبلی به تعریف مدارس کسب و کار پرداختیم و با تعریف و انواع آن‌ها آشنا شدیم، در این متن به بررسی برترین مدارس کسب و کار دنیا در سال 2020 بر اساس رتبه‌بندی QS می‌پردازیم.

 ...

در ادبیات مدیریت، ما با رویکردهای گوناگونی مواجه هستیم. مانند مدیریت بر مبنای عملکرد، مدیریت بر مبنای فرآیندها، مدیریت بر مبنای استثناها و غیره. یکی از رویکردهای به‌روز و موردتوجه مدیریتی، رویکرد و...

اصطلاح MBA را همه می شنویم. اما MBA واقعا چه معنی دارد و چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد.

دوره MBA می‌تواند...

فروش دائم رو به رشد و موفقیت‌آمیز همواره دغدغه صاحبان برند و کسب و کار بوده است. در این مطلب به ده اصل اساسی فروش در هر شرایطی پرداخته می‌شود.
مورد اول؛ خوب بشنوید. شنیدن صحبت‌های مشتری و پید...

خیلی اوقات در سازمان به دنبال آن هستیم که انگیزه کارکنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم تا به بهترین خود برسند. برای طرح این مسئله از تمثیل ورزشی استفاده می‌کنیم. به عبارتی کار کردن را با ورزش کرد...

عنوان "مدرسه کسب و کار" را حتما به دفعات زیادی شنیده‌اید. اما این اصطلاح به چه معناست؟ مدرسه کسب و کار، موسسه‌ای در سطح دانشگاهیست که به دانش‌پژوهانی که در دوره‌های آن شرکت می‌کنند مدرکی مربوط به م...

راهنمای جامع دوره DBA از منظر موسسه بهار

براساس تعارف جدید، مفهوم مدیریت پدیده‌ای در حال تغییر...

همه شما با عبارت رفتار شهروندی سازمانی تا حدودی آشنا هستید. اما این عبارت دقیقا به چه معناست؟ چه کاربردی در زندگی روزمره ما دارد؟ اگر بخواهیم به دقت رفتار شهروندی سازمانی را بررسی کنیم باید با ابعا...

سلسله مراتب برند چیست؟ دقت به وجهه‌های گوناگون یک برند یک اصل متداول برای هرکس که به ادبیات مدیریت و برندینگ آشناست، می‌باشد.

سلسله مراتب برند یا hierarchy of branding شامل ۶ بعد می‌باشد. آ...

 در بین ویژگی‌های رهبران متعالی شرکت‌های کلاس A جهان چند حقیقت همواره به چشم می خورد:

اول افراد...بعد هدف: گمان می‌کردیم رهبران شرکت‌هایی متعالی، پروسه کارشان را با ایجاد د...

حتما تا الان اسم «ماتریس SWOT» به گوشتان خورده است. این ماتریس پرکاربرد که به ماتریس سوآت نیز معروف است سال‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک این ابزار محیط داخلی و خارجی شرکت را تحلیل می‌ک...

یکی از ابزارهای کارا برای رشد درونی سازمان ابزار 7S (هفت اس) می‌باشد. حدود سال ۱۹۸۰ گروه مشاورین مکنزی از این ابزار رونمایی کردند. این فریمورک شامل ۷ عامل داخلی سازمان است که با تصحیحشان موجب پیشرف...

عضو ماهنمامه بهار شوید

اخبار و اطلاعات دوره ها در ایمیل شما

لطفا یک ایمیل صحیح وارد کنید
{captcha:body} {captcha:validation}