سمینار شروع دوره های جدید MBA

سمینار شروع 211 مین دوره های جدید مدیریت کسب و کار (MBA) با سخنرانی جناب آقای دکتر رحیم فرضی پور مدیر گروه دوره MBA جمعه مورخ 24  آبان ساعت 10 الی 13 جهت رزرو و هماهنگی حضور خود با آموزش موسسه بهار 88730184  تماس حاصل فرمائید .

    سلسله مراتب برند چیست؟ دقت به وجهه‌های گوناگون یک برند یک اصل متداول برای هرکس که به ادبیات مدیریت و برندینگ آشناست، می‌باشد.

    سلسله مراتب برند یا hierarchy of branding شامل ۶ بعد می‌باشد. آ...

     در بین ویژگی‌های رهبران متعالی شرکت‌های کلاس A جهان چند حقیقت همواره به چشم می خورد:

    اول افراد...بعد هدف: گمان می‌کردیم رهبران شرکت‌هایی متعالی، پروسه کارشان را با ایجاد د...

    حتما تا الان اسم «ماتریس SWOT» به گوشتان خورده است. این ماتریس پرکاربرد که به ماتریس سوآت نیز معروف است سال‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کمک این ابزار محیط داخلی و خارجی شرکت را تحلیل می‌ک...

    یکی از ابزارهای کارا برای رشد درونی سازمان ابزار 7S (هفت اس) می‌باشد. حدود سال ۱۹۸۰ گروه مشاورین مکنزی از این ابزار رونمایی کردند. این فریمورک شامل ۷ عامل داخلی سازمان است که با تصحیحشان موجب پیشرف...

    برای مدیران و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ همواره با پرسش‌های چالشی زیادی روبرو می‌شوند. اینکه روی کدام خدمت یا کالا تمرکز بیشتری گذاشته شود و کدام محصول از سبد حذف شود. اینکه در کدام بحث سازمان...

     ورود به کسب و کاری که نفع و سودآوری چندانی در آن نیست، علاوه بر هزینه‌های اقتصادی، موجب ناامیدی بشود. حقیقت ماجرا این است که اتفاق گفته شده همواره در حال پیش‌آمدن است. کارآفرینان و حتی افراد معمول...

    خیلی از شما حتما اصطلاح تفکر خارج از چارچوب به گوشتان خورده است. با ذکر یک مثال عملی به تفهیم این اصطلاح که مبتنی بر تفکری غیرمرسوم و مبتکرانه است، خواهیم پرداخت.

    حوالی سال ۱۹۷۰ و در کشاکش‌...

    سه واژه مهم در ادبیات مدیریتی کارایی، اثربخشی و بهره‌وری است. هرکدام از اینها معنا و هدف مختص به خود را دارند.

    کارایی (efficiency) همان راندمان در مهندسی است که معمولا می‌توان آن را به صورت...

    اصول استراتژی در دوران کرونا

     در تلاطم عدم قطعیت و اخبار ناامیدکننده روزانه، این امکان وجود دارد که وسوسه شوید تا که خود را از صحنه کنار کشیده یا در حالت متضاد منتظر حل بحر...

    برای خیلی از شما حداقل یکبار این سوال پیش آمده است که مدل ذهنی یا منتال مدل به چه معناست؟ این پرسش که شاید در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد، دربرگیرنده پاسخی با دامنه پیچیده و دشوار است.

    ...

    یکی از تکنیک‌هایی که در مذاکره پس از زمان انعقاد قرارداد و عدم رضایت از توافق به کار گرفته می‌شود، تکنیک نقض خزنده است. زمانی که عملا نفعی که در ذهنمان برای بستن قرارداد بود، حاصل نشد یا حتی بندی ا...

    در فضای سازمانی و شرکتی، بسیاری از افراد فقط در حال انجام دادن کار اجراییاند و انگار بی‌نیاز از تفکر و اندیشیدن در هنگام کار کردن هستند. سازمان‌های بوروکراتیک هم بیشتر به دنبال جذب این دسته از افرا...

    اگر تست شخصیت‌شناسی شما شبیه به شخصی شد، الزاما شما مثل وی نیستید اما می‌تواند با او رفتارهای مشابه داشته باشید.

    به عنوان مثال برای کارآفرینان بزرگ در نتیجه تست همه‌شان N وجود دارد و T هم ب...

    در فضای کسب و کار برای جذب طیف‌های مختلف مشتریان باید استراتژی‌ها و روش‌های قیمت‌گذاری گوناگونی را در پیش گرفت. در حالت کلی می‌توان مشتری‌ها را به دو قسمت اصلی تقسیم کرد. این دسته‌بندی بر اساس میزا...

    یکی از طبقه‌بندی‌های معروف در مباحث مدیریتی، طبقه‌بندی گرت مورگان است. بر پایه نظریه این اقتصاددان سازمان از نگاه‌های مختلف شبیه مقوله‌های مختلفی می‌باشد. از نظر یکی از گروه‌ها سازمان به مثابه یک م...

    عضو ماهنمامه بهار شوید

    اخبار و اطلاعات دوره ها در ایمیل شما

    لطفا یک ایمیل صحیح وارد کنید
    {captcha:body} {captcha:validation}