• 1324 بازدید

ترویج در بازاریابی

یکی از استراتژی‌های پایه‌ای و اصلی ما در بازاریابی داده پروموشن‌های مختلف است. البته دادن، طراحی و اجرای پروموشن‌های مختلف صرفا برای جذب مشتری‌ها با قدرت خرید کم نیست. اصطلاحی در بازاریابی وجود دارد که می‌گوید فروش مثل جریان آب است. اگر این جریان برقرار نباشد آب راکد می‌شود لذا برای تداوم جریان فروش ملزم به گنجاندن برنامه‌های ترویج و پروموشن‌های مختلف حتی در صورت فروش خوب شرکت، هستیم تا یکنواختی در بازارمان ایجاد نشود. جز این دلیل بازاریابی همانند جنگ نیز هست و ابزار‌ها و استراتژی‌های رقابت در برابر دیگران مانند حمله در جنگ برای پیروزی می‌باشد.
پنج نوع پلن ترویج اصلی داریم. پرداخت محور، حجم محور، زمان و مکان محور و رفتار محور از جمله این پروموشن‌ها هستند.

کلاس درس دکتر مهدی امیرجعفری

هم‌رسانی
  • اشتراک گذاری در Facebbok
  • اشتراک گذاری در Twitter
  • اشتراک گذاری در Telegram
دیدگاه ها